v39 (38+0)

Förstår ni hur jävla fort tiden går? 13 dagar +- kvar, ganska säker på att vi får bebis om 26-27 dagar, säkert precis som Anton. De är nog med störtats sannolikhet att de är en pojke. Även inatt har varit en "springa-på-toaletten-natt"... Börjar bli ganska irriterande, men de är nog inget på gång. Hittade det här från samma dag då jag väntade Anton...

Fick springa på toa även där.

Sen har jag sedan i torsdags varit orolig, tycker bebisens rörelser har ändrat helt karaktär, känner inte många rörelser jämfört med tidigare men jag känner ju någon gång över dygnet, får ibland "puffa igång" & se. Men då hitta jag även de här från samma dag för 3 år sen. 

Jag gjorde ingen extra koll, pratade endast med bm över telefon den gången och vi fick ju en levande, frisk pojke denna gång så borde vara desamma nu. De blir ju trängre nu.

Skönt att de snart är över de här känner jag nu. Är spänd men samtidigt dödsnervös över kommande fl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0