5

Idag har vi inte gjort så mycket jag & lillen. Vi klev upp, åt frukost sen for vi ut & lekte fram till lunch, sen vid halv 2 kom Annika & var kvar till innan tre sen efter de slockna lillen på soffan, ska väcka honom vid 16 tiden. Imorrn är de dagis som gäller för honom.

Anton längtar efter sitt syskon. Undrade idag hur lillebror (som han tror att de är) ska kunna komma ut. "Går din mage sönder då mamma?" Vad svarar man? Jag sa att lillebror kommer ut ur naveln :P hahaha !! Anton satt lääääänge och kolla ner i naveln och sa "jag vill att lillebror ska komma ut nu!!"
Ska bli spännande att se hur han reagerar då lillebror väl kommit till världen :)

Nä, nu ska jag plocka undan lite här i v-rummet sen förbereda middag, Korvstroganoff & ris. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0