15

Värsta natten på länge, har varit så fruktansvärt dålig i magen, fått upp i panik 2 ggr och de är precis som att jag skulle ha magsjuka, som vatten som kommer ur kroppen (ursäkta för äcklig info). Vakna imorse & fick kuta direkt till toan & hann nästan inte, samma visa & efter en stund fick jag springa igen. När jag sitter i soffan hör jag verkligen hur de "sipprar" vatten i magen/tarmarna... Vad är de här??? ..nu fick jag springa igen ..... 


Till en helt annan grej. Duktiga killen har varit blöjfri sen 17 & hela natten utan olycka, ska se om han vill fortsätta med kalsonger & kissa på pottan men de tror jag. Ååå vad skönt med kalsonger sa han igår :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0