10

Ännu en jävla dålig natt!! Vakna av o till från 00-02, vid 02 bestämde jag mig för att upp & kissa vilket även medförde att jag "kickade" igång min kassa magen & fick VÄRLDENS magknip, ville grina så ont gjorde de. Andra natten nu... Tur jag får träffa läkare idag, de här är verkligen inge roligt. Jag åt inget fika igårkväll för ville slippa kuta på toa halva natten men vart så ändå & nästan jobbigare då jag inte ätit .... 

Här vakna vi vid halv 7, nu leker Anton på sitt rum innan de är dags för dagis. Skönt att han får dit några timmar idag & leka. Fint väder är de också. Ja ska lämna han sen hem & duscha sen till läkarn sen sova tror ja tills Anton ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0