på hyllan

Guud vad jag har blivit dålig på att blogga, en stor ursäkt till mina läsare!
Men har som blivit att de hamnat lite på hyllan och att säga att jag gjort de för att jag haft mycket och göra är en lögn, så varför vet jag inte. Blir så ibland, de är som vågor med bloggen.


Tänker hellre inte rabbla upp vad som hänt den senaste veckan för de orkar jag inte.
Men Anton är förkyld, vidrig hosta och en näsa som rinner, inte kul! Han sover inte som han brukar, vaknar flera ggr och sover allmänt oroligt, kan inte somna själv på kvällen bara gråter utan måste vagga i famnen, kan inte somna inne i vagnen som han brukar på dagen bara gråter då så även då har jag vaggat i famnen, men ute går bra. Hoppas han blir frisk snart! ..alldeles rosslig i andningen är han också, så blir han inte bättre i veckan måste jag nog ta och åka på vc med han.


Sen har jag börjat funderat över livet, hur vi har de nu, hur vi vill ha de och allt de där jobbigt. Eller jobbigt, de är väldigt lätt att tänka hur man vill ha de, men så bra kommer vi nog aldrig ha som i tankarna. Men de jobbiga är att tänka hur vi vill ha de i verkligenheten så att säga.

Har kommit fram till att flytt till Vindeln eller Umeå är akutuellt, helst nu i vår, april eller maj. För då kan Nicke få tag i ett sommarjobb åtminstonde i Vindeln/Umeå, jag kan höra mig för om arbete på hemtjänsten för där finns de jobb, de är garanterat. Vi måste söka dagisplats åt Anton och då måste man ju veta på vilken ort. Mina studier, jag studerar så långt jag hinner här sen får de förflyttas. De är mycket, men först och främst måste vi hitta ett boende och hur jävla lätt är de?!

Ja... de är inte lätt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0